"Het Weerzien" Blog 1 april 2012 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van SSMNW - WaarBenJij.nu "Het Weerzien" Blog 1 april 2012 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van SSMNW - WaarBenJij.nu

"Het Weerzien" Blog 1 april 2012

Door: Maureen ssmnw

Blijf op de hoogte en volg SSMNW

01 April 2012 | Singapore, Singapore

Op zondagavond 1 april zo rond 18.00u kwam mijn groep (1) na een lange reis eindelijk aan bij het hostel The Mitraa in Singapore. Iedereen had gelukkig zijn koffer terug gekregen en met de vertraging viel het ook mee. Bij de metrohalte moesten we wel de koffers openmaken voor de security (die was nog veel grondiger dan de douane...). Na deze inspectie en een kleine omweg vonden we het hostel. We kregen een beker lekker koud kraanwater en de airco stond al aan! Groep 2 kwam een uurtje later aan en kon ook onder de douche. Overigens kregen zij geen lekkere beker water meer, maar we slapen dan ook met 26 mensen in het hostel...

Die avond zijn we met de hele groep inclusief onze begeleiders Jeroen en Freek in Little India gaan eten. Little India is het district waarin ons hostel staat, andere districten zijn bv. China Town of the Colonial District. Het eten was dus ontzettend lekker Indiaas: naanbrood met een paar curry's en veel soorten frisdrankblikjes. Met zoveel mensen bij een eettent eten leek heel lastig, maar bij het zien van zoveel verse, witte en vooral rijke Europeanen schoof de eigenaar alle locals opzij om plek te maken...